Moduł CAN-Bus produkcji Seaside Customs Garage, który może być:
- emulatorem CAN-Bus
- konwerterem sygnałów analogowych do CAN-Bus
- konwerterem CAN-Bus do analoga
Na pokładzie modułu znajdują się:
- 2 wejścia analogowe z sygnalizacją na diodzie LED (np. wejścia impulsów 0-5V)
- 2 wejścia analogowe z rezystorem podciągającym 4K7 (np. wejścia termistorów)
- 1 wejście analogowe 0-5V
- wyjście CAN-BUS
- wejście zasilania 12-16V
- dodatkowe piny do wykorzystania: A3, D4, D5, D6
Aktualnie zostały przygotowane i przetestowane następujące wsady:
Konwerter sygnału z termistora 1kOhm oraz impulsów 0-5V do CAN-Bus licznika Mercedes
Opis pinów wykorzystanych w tym wariancie (złącze modułu)
1. GND / 3. CAN-H / 4. NTC 1K INPUT / 5. CAN-L / 7. PULSE 0-5V INPUT / 9. +12V INPUT
PODŁĄCZ ZGODNIE Z OPISEM PINÓW NA ZAMIESZCZONYM OBRAZKU !
Nie sugeruj się opisami pinów na złączu !
W przypadku braku odczytu impulsów (wskazówka obrotomierza skacze i dziwnie się zachowuje), dodaj szeregowo razem z sygnałem rezystor 10kOhm (znajduje się w zestawie). Termistor należy podłączyć do GND oraz pinu 4 modułu.
Opis kolorów CAN w Mercedes: CAN-H - zielony z białym / CAN-L - zielony
Generator ramek CAN-Bus dla modułu ABS/ESP Mercedes Sprinter